A Talmud népirtásra uszít, és ma is a legfőbb zsidó törvény
Érdemes terjeszteni az alábbi
tényeket, mielőtt megint odatartjuk másik orcánkat a gójok megölését helyeslő,
minden európai, keresztény és humanista megközelítést elvető talmudiánereknek.
A Talmud a zsidóság legszentebb könyve (Valójában egy könyvgyűjtemény).
Elsőbbséget élvez az Ótestamentum fölött a zsidóknál. Maga a Talmud bizonyítja
ezt, Erubin 21b, (Soncino kiadás): "Fiam, az Írások szövegeinek tanulmányozására
fordíts több figyelmet, mint a Tóra (Ótestamentum) szövegeire."
A Tóra elsőbbsége a Biblia fölött Izrael államban is látható a fekete etiópiai
zsidók esete kapcsán. Az Etiópiaiak nagyon jól ismerik az Ótestamentumot. Mivel
azonban vallásuk olyan ősi, még az írások (A Talmud) megszületése előtti időkből
származik, amelyet ők nem ismernek. A New York Times 1992 szeptember 4-i kiadása
szerint, 4. oldal: "A probléma ott van, hogy az etiópiai zsidó hagyomány nem
megy tovább, mint a Biblia vagy a Tóra. A később előállt Talmud és más
kommentárok a modern hagyományok értelmében sohasem jutottak el hozzájuk".
Mivel nekik nincs kapcsolatuk a Talmudi hagyományokkal, a fekete etiópiai
zsidókat diszkriminálják, és a cionisták megtiltották nekik, hogy házasságokat
kössenek meg, temetéseket bonyolítsanak és egyéb hasonló szolgáltatásokat
végezzenek.
Joseph D. Soloveitchik rabbi a huszadik század egyik legbefolyásosabb
rabbijaként van számon tartva, az ortodox zsidóság nem vitatott vezetője és a fő
nemzetközi tekintély a halakha (zsidó vallási szabályzat) terén. Soloveitchik
tanított és avatott föl több mint 2000 rabbit, egy egész generációját a zsidó
vezetőségnek.
A NY Times vallásriportere, Ari Goldman a rabbi fennhatóságának alapját:
"Soloveitchik egy sor kitűnő talmudtanító hagyományait követi. .. 20-as éveinek
elejéig szinte kizárólag a Talmud tanulmányozásának szentelte magát. A Yeshiva
Egyetem Elchanan Teológiai Szemináriumát látogatta, ahol a legjobb talmudtanuló
volt. Megkapta a Leib Merkin Talmudprofesszor címét.. Egy asztal előtt ülve
keresztbe vetett lábakkal és a kezében a Talmud egyik nyitott kötetét tartva.
(N.Y. Times, 1993. április 10-én, 38. oldal)
Goldman sehol sem hivatkozik Soloveitchik, a zsidó jog vezető zsidójogi
tekintélyének a bibliatudására.
A rabbi hírnevének minden része a Talmud ismeretéből ered. A másféle ismeretek
nyilvánvalóan másodlagosak. Nagy-Britannia Zsidó Krónikája 1993. március 16-án
azt állítja, hogy a vallásiskolában (jesiva) a zsidók magukat teljesen a Talmud
tanulmányozásának szentelik kizárva minden mást.
A Talmud hatálytalanítja a bibliát
A zsidó írások azt állítják, hogy a Talmud részben azoknak a hagyományoknak a
gyűjteménye, amelyeket Mózes adott nekik szóbeli formában. Jézus idejében ezt
még nem írták le. Krisztus elítélte a Misnah (a korai Talmud) tanításait és
azokat, akik azt tanították. (írások és farizeusok), mivel a Talmud
hatálytalanítja a Szent Bibliát.
Shmuel Safrai a Bölcsek Irodalmában (64. oldal) kimutatja, hogy a Talmud Gittin
értekezése, a Talmud hatálytalanítja a Biblia tanítását a pénzkölcsönzésről.
"Hillel elrendelte a világ jobbrafordulásának legendáját. A legenda egy jogi
elképzelés, amelynek alapján bűnöket a szabbatikus év után össze lehet gyűjteni
és így Hillel szándéka az volt, hogy legyőzze a pénzkölcsönzők félelmét attól,
hogy elvesztik pénzüket."
Jézus Krisztus híres figyelmeztetése arról a hagyományról, hogy vannak emberek,
akik az Szentírást nem követik (Mark 7:1-13), valójában direkt utalás a
Talmudra, vagy még precízebben, első részének elődjére, a Misnáhra, amely
Krisztus életében már létezett szóbeli formában, mielőtt leírták volna. Mark
7-ik fejezete 1-tol tizenharmadik verse kimondja, hogy Urunk elítélte a
Misnahot.
Sajnos napjaink feneketlen tudatlansága, az elterjedt zsidó-keresztény írásmód
azt sugallja, hogy a zsidóság alapműve az Ótestamentum. De ez nincs így. A
farizeusok a rabbik parancsait tanítják vallási dogmaként, nem Istenéit.
A Biblia Talmudi kommentárjai az ő fő törvényeik, nem maga a Biblia. Ez a
kommentár valójában érvényteleníti Isten törvényeit, nemhogy érvényben tartaná
őket. Mint talmudtanítványok tudjuk, hogy ez így van.
Hyam Maccoby, zsidó tudós, a Talmud a bíróság előtt c. művében idézi Yehiel ben
Joseph rabbit: "Továbbá a Talmud nélkül nem tudnánk a Biblia részeit
megérteni... Isten a Bölcseknek kölcsönözte a tekintélyét és a hagyomány épp
annyira szükséges, mint a Szentírás. A Bölcsek saját törvényeket is hoztak...
Valaki, aki nem tanulmányozza a Talmudot, az nem képes a Szentírás megértésére."
Létezik egy kis zsidó szekta, akik távol tartják maguktól a Talmudot és a
Szentíráshoz tartják magukat. Õk a Karaiták, egy csoport, amelyet az ortodox
zsidó rabbinátus a legjobban gyűlölt és komolyan üldözött.
A Misnahhoz a rabbik később a Gemarát adták hozzá (Rabbinikai kommentárok). Ezek
együtt alkotják a Talmudot. Két változata van, a Jeruzsálemi Talmud és a
Babiloni Talmud.
A Babilóniai Talmudot tekintik ma az irányadó változatnak: "A Babilóniai Talmud
tekintélye nagyobb, mint a Jeruzsálemi Talmudé. Kétség esetén a Babilóniai
dönt." (R.C. Musaph-Andriesse, A Tórától a Kabbaláig, bevezető a zsidóság
írásaiba, 40. oldal)
Ez a tanulmány a zsidók által elismert Babiloni Talmudra alapul. Itt mi
nyilvánosságra hozzuk a Talmud hiteles szavait. Kérjük, nézze meg őket ott.
A következő cáfolhatatlan dokumentációt abban a reményben tesszük közre, hogy az
felszabadít minden embert, zsidókat is beleértve a Talmudi gyűlöletirodalom
romboló csalásaitól, amely az ortodox és a hasszidi zsidók kézikönyve mindenütt
a világon.
A zsidó felsőbbrendűségnek a Talmudi gyűlöletirodalomban való hirdetése a
történelem során rengeteg szenvedést okozott és most, az elfoglalt Palesztínában
arra használják, hogy a Palesztin civil lakosságon elkövetett
tömeggyilkosságokat igazolják vele. A Talmud ugyanis minden nemzsidóról (gójról)
azt állítja, hogy azok nem emberek, hanem állatok.
A zsidó Talmud néhány tanítása
Erubin 21b Aki nem engedelmeskedik a rabbinak, az halált érdemel és a pokolban
forró ürülékben fog főni.
Moed Kattan 17a. Ha egy zsidó kísértést érez arra, hogy valami rosszat
cselekedjen, akkor menjen egy olyan városba, ahol őt nem ismerik és tegye ott a
rosszat.
Egy zsidó megütése az ugyanaz, mint Isten megütése.
Sanhedrin 58b. Ha egy gój megüt egy zsidót, azt meg kell ölni.
Gójok becsapása OK
Sanhedrin 57a. Egy zsidó nem köteles egy gój ("Cuthean") munkáját megfizetni.
A zsidóknak felsőbbrendű jogi státuszuk van.
Baba Kamma 37b . "Ha egy zsidó megsebesíti egy Kánaáni ökrét, akkor nem tartozik
semmivel. Ha egy Kánaáni sebesíti meg egy zsidó ökrét, akkor az ökör értékét meg
kell fizetnie."
A zsidók lophatnak nemzsidóktól
Baba Mezia 24a . Ha egy zsidó talál egy tárgyat, amelyet egy gój ("pogány")
veszített el, akkor azt nem kell visszaadnia. (Ez a Baba Kamma 113b is
alátámasztja).
Sanhedrin 76a. Isten nem fog megkímélni egy olyan zsidót, aki lányát egy idős
emberhez adja, gyermekkorú fiának feleséget keres vagy visszaad egy talált
tárgyat egy Cutheannak..."
A zsidók kirabolhatnak és megölhetnek nemzsidókat.
Sanhedrin 76a. Ha egy zsidó megöl egy gójt ("Cuthean"), akkor őt nem büntetik
halállal. Amit egy zsidó egy gójtól ellop, azt megtarthatja.
Baba Kamma 37b A gójokat törvény nem védi és Isten a pénzüket "Izraelnek
szánta".
A zsidók hazudhatnak nemzsidóknak.
Baba Kamma 113a Zsidók hazudhatnak ("csalhatnak"), hogy egy gójt rászedjenek.
A nemzsidó gyermekek nem emberek
Yebamoth 98a. Minden gój gyermek állat.
Abodah Zarah 36b. gój lányok születésüktől tisztátlanok.
Abodah Zarah 22a-22b. gójok előnyben részesítik a tehenekkel való közösülést.
Szűz Mária elleni sértések
Sanhedrin 106a. Az mondja, Jézus anyja egy kurva volt: "Õ, aki hercegektől és
kormányzóktól származott, ácsok kurvája volt.
A soncino kiadás Shabbath 104b lábjegyzete azt állítja, hogy a Talmud
cenzúrázatlan szövegében az áll írva, hogy Jézus édesanyja "Mirjam a
fodrász"-nak sok férfival volt viszonya.
Káröröm, mert Krisztus fiatalon halt meg.
Sanhedrin 106 kárörömének ad kifejezést, mert Krisztus fiatalon halt meg:
"Hallottad, mennyi idős volt Balaam (Jézus)? - azt felelte: Igazából azt nem
állapították meg, de mivel az áll a Szentírásban, hogy gonosz és álnok emberek
életük felét sem érjék meg, ebből az következik, hogy 33 vagy 34 éves volt."
Jézus a Talmudban:
Borzalmas Istenkáromlás Jézus Krisztus ellen.
Gittin 57a Azt állítja, hogy Jézus a pokolban van és forró ürülékben főzik.
Sanhedrin 43a. Azt mondja, hogy Jézust (Yeshu és Soncino lábjegyzetében a
"Názáreti") azért végezték ki, mert boszorkány volt. "Azt tanítják, hogy Jézust
húsvét előestéjén fölakasztották és 40 nappal azelőtt ezt a kiáltványt adták ki:
Jézust halálra kell kövezni, mivel boszorkány volt és az embereket
bálványimádásra szólította föl... Egy csábító volt és ezért nem szabad sem
sajnálni, sem megbocsájtani neki."
Kallah 51a: "Az idősek a kapuban ültek amikor két fiatal fiú ment el előttük. Az
egyiknek a feje be volt takarva, a másik fedetlen fővel ment. Amelyik fedetlen
fővel ment, arra Eliezer rabbi azt mondta, hogy fattyú. Joshua rabbi hozzátette,
hogy egy tisztátlan no fia (olyan no, aki a menstruáció alatt fogant meg,
"niddah"). Akiba rabbi azt mondta, hogy mind fattyú, mind egy niddah fia.
Azt mondták: Miért mondasz ellent kollégáid véleményének? Azt felelte: Be fogom
bizonyítani. Elment a fiú anyjához és a piacon találta amint babot árult. Azt
mondta neki: Lányom, ha megválaszolod a kérdésemet, az örök életet adom neked.
Az asszony azt mondta: Esküdj meg rá.
Akiba rabbi szája kimondta az esküt, de szívében visszavonta. Így szólt a rabbi:
Mi a fiad állapota? Azt asszony azt felelte: Amikor a hálószobába léptem, éppen
menstruáltam és a férjem nem nyúlt hozzám. De legjobb barátom közösült velem és
így született ez a fiam. Következésképpen a fiú fattyú volt és egy niddah fia.
Kinyilatkoztattuk: Legyen áldott Izrael Istene aki ezt a titkot Akiba Rabbinak
felfedte.
Ahhoz a témához, hogy Isten megjutalmazza az ügyesen hazudókat, az előző Talmudi
vita ténylegesen Jézus Krisztusról folyik. (A fattyúról, aki a fedetlen fővel
jár és a menstruáció tisztátalanságában fogamzott). A fiú házasságtörő anyja
ebben a történetben Krisztus anyja, Szűz Mária (néha Mirjamnak nevezik és a
Talmudban Mirjamnak, a fodrásznak).
A Talmudi törvények teljes szövege, Maimonidész Misnah Torája - nemcsak, hogy
bővelkedik durva támadásokban a gójok ellen, hanem közvetlen támadásokban is a
kereszténység és Jézus ellen (akinek a nevéhez az író ájtatosan hozzáadja: A
gonosz neve pusztuljon.) - Dr. Israel Shahak Zsidó történet, zsidó vallás, 21.
oldal.
A Talmudban kevés közvetlen utalás van Jézusra. Ezek az utalások biztosan nem
hízelgőek.
Ahhoz nemigen fér kétség, hogy a húsvét előestéjén elvégzett kivégzés Jézus
Krisztusra utal. Az a rész, amely Jézus bűnhődéséről számol be a pokolban, az is
Jézus Krisztusról szól. Ez egy keresztényellenes vita Kr.u. 70-bol. - Hyam
Maccoby, Júdaizmus a törvény előtt, 26-27 o.
A Talmud szerint Krisztust egy rabbinikus törvényszék ítélte el bálványimádás,
más zsidók felbujtása bálványimádásra és a rabbi tekintélyének semmibe vevése
miatt. Minden klasszikus zsidó forrás örömmel veszi magára ezért a felelősséget.
A Talmudi jelentésben a Rómaiakat meg sem említik.
A népszerűbb források - amelyeket azért komolyan vettek - olyanok, mint a
hírhedt Toldot, még rosszabbak és a fenti bűnök mellett még boszorkányerővel is
vádolják, Jézus neve a zsidók szemében mindannak a szimbóluma, ami elítélendő és
az a népszerű hagyomány még ma is él.
Jézus nevének a héber formája - Yeshu - úgy volt értelmezve, mint a gonosz
szóval egyjelentésű szó. 'neve és emléke tűnjön el', amely a gyalázkodásnak egy
különös formája. Valójában az anticionista ortodox zsidók úgy emlegetik Herzlt,
mint 'Herzl Jézus', és találtam olyan vallásos cionista írásokat, amelyek olyan
kifejezéseket írnak le, mint 'Nasszer Jézus' vagy 'Arafat Jézus' . Dr. Israel
Shahak Zsidó történet, zsidó vallás, 98-98 és 118. oldal.
A Talmud támadja a keresztényeket és a keresztény könyveket
Rosh Hashanah 17a Keresztények és mások, akik elutasítják a Talmudot, a pokolba
kerülnek és örökké ott bűnhődnek.
Sanhedrin 90a. Akik az Új Testamentumot olvassák ("nem elismert könyveket"),
azok a világon sehova sem mehetnek.
Shabbath 116a. A zsidóknak el kell a keresztények könyveit pusztítani (azaz az
Új Testamentumot). Dr. Israel Shahak a Héber egyetemről azt jelenti, hogy
Izraeliek 1980. március 23-án az elfoglalt Palesztínában Új Testamentumok
százait égették el.
A Talmud beteg és orült tanításai
Gittin 69a. Húsa gyógyítására egy zsidónak olyan port kell venni, ami egy külső
illemhely árnyékában van, azt mézzel bekenni és megenni.
Shabbath 41a. Megadja annak a szabályait, hogy hogyan kell szent módon vizelni.
Yebamoth 63a. Azt állítja, hogy Ádám a paradicsomban állatokkal közösült.
Yebamoth 63a. Kinyilvánítja, hogy valamennyi foglalkozás közül a földművelés a
legalacsonyabbrendű.
Sanhedrin 55b. Egy zsidó elvehet egy három éves kislányt feleségül (pontosan 3
éves és egy napost)
Sanhedrin 55b. Egy zsidó nemi kapcsolatot tarthat fönn egy gyermekkel, ha a
gyermek kilenc évnél fiatalabb.
Kethuboth 11b. "Ha egy felnőtt ember egy kislánnyal közösül, az nem büntetendő."
Yebamoth 59b. Egy nőt, aki vadállattal közösült, elvehet egy zsidó pap
feleségül. Egy nőt, aki démonnal közösült, szintén elvehet egy zsidó pap
feleségül.
Abodah Zarah 17a. Azt állítja, hogy a világon nincs olyan kurva, akivel a
Talmudi monda Eleazae rabbija ne közösült volna.
Hagigah 27a. Azt állítja, hogy egy rabbi sohasem kerül a pokolra.
Baba Mezia 59b Egy rabbi vitázik Istennel és legyőzi őt. Isten megengedi, hogy a
rabbi győzzön.
Gittin 70a. A rabbik azt tanították: "Az a férfi, aki nyitott illemhelyről jön,
annak legalább egy mérföldnyit kell mennie, mielőtt nemi közösülést folytat,
mivel a nyitott illemhely démona követi őt. Ha mégis közösül, a gyerekei
epilepsziások lesznek."
Gittin 69b. A mellhártyagyulladás gyógyítására a zsidó egy fehér kutya ürülékét
balzsammal kell, hogy keverje, de ha lehet, ne egye meg a kutya ürülékét, mert
attól elveszti a végtagjait.
Pesahim 11a. Tilos az, hogy két férfi között mentükben kutyák, asszonyok vagy
pálmafák legyenek, mások sem sétálhatnak kutyák, asszonyok vagy pálmafák között.
Ha az asszonyok éppen menstruálnak vagy az útkereszteződésben ülnek, az
különösen veszélyes.
Menahoth 43b-44a. Egy zsidó férfi köteles minden nap a következő hálaimát
elmondani: Köszönöm uram, hogy nem lettem gój, asszony vagy rabszolga.
A római holokauszt hihetetlen történetei
Íme két korai 'holokauszt' történet a Talmudból:
Gittin 57b. Azt állítja, hogy négy milliárd zsidót öltek meg a rómaiak Bethar
városában.
Gittin 58a azt állítja, hogy a rómaiak 16 millió zsidógyereket papírtekercsekbe
csomagoltak és elégettek. (Az ősi demográfia kimutatja, hogy akkor nem volt az
egész világon 16 millió zsidó, sokkal kevesebb, mint 16 millió zsidó gyerek vagy
négy milliárd zsidó.)
Egy leleplező engedély
Abodah Zarah 70a.Megkérdezik a rabbit hogy Pumbedihában lopott bor
használható-e, ha azt megszentségtelenítették, mert a tolvajok lehettek gójok
is. (Ha egy gój bort megérint, akkor az tisztátlan lesz). A zsidó azt mondja,
hogy a bort fogyaszthatják zsidók, mert Pumbedihában a tolvajok többsége zsidó.
(Szintén Gemara Rosh Hasanah 25b.)
Farizeus szertartások
Erubin 21b. "Akiba rabbi azt mondta neki: Adj egy kis vizet hogy megmossam a
kezemet. A másik azt mondta: Ez nem ivóvíz. Megteszi arra, hogy megmosd benne a
kezedet? Az előző azt felelte: Mit tehetnék, ha a rabbik szavának figyelmen
kívül hagyása miatt halálbüntetést kaphatok? Jobb, ha meghalok mintha kollégáim
tanítását nem követem." [Ezt a rituális kézmosást ítélte el Jézus, Máté 15:
1-9-ben].
A Talmud népirtásra szólít fel. Kis értekezések
Soferim 15, 10. szabály. Rabbis Simon ben Yohai a következőt mondta: "Tob shebe
goyyim harog", (azaz a gójok legjobbjait is meg kell ölnötök.)
Ez az eredeti babilóniai Talmud eredeti héber része, ahogy 1907-ben a zsidó
enciklopédia idézi Funk és Wagnalls kiadásában Isidor Singer összeállításában, a
gójok címszó alatt (617. oldal)
Ezt az eredeti Talmud részletet a fordításban elrejtették. A zsidó enciklopédia
azt mondja, hogy "a különböző változatokban az 'az egyiptomiak legjobbjait'
szövegváltozatot használták. A Soncinó változatban a 'a pogányok legjobbjait'
fordul elő. (Kis értekezések, Soferim 41 a-b).
Az Izraeliek évente részt vesznek egy zarándoklaton Simon ben Yohai sírjához,
hogy ennek a rabbinak tisztelegjenek, aki a nemzsidók kiirtását javasolta
(Jewish Press = Zsidó Sajtó, 1989. június 9., 56B. oldal).
1994. február 25-én, purimkor az izraeli zsidó tiszt, Baruch Goldstein, egy
ortodox zsidó Brooklynból lemészárolt 40 palesztin civilt, köztük gyerekeket,
amíg a mecsetben térdeltek és imádkoztak. Goldstein a néhai brooklyni rabbi,
Meir Kahane tanítványa volt, aki a CBS hírekben elmondta, hogy az arabok kutyák,
ahogy a Talmudban írva van.
A Jeruzsálemi Egyetemen Ehud Sprinzak professzor így írta le Goldstein és Kahane
életfelfogását: "Azt hiszik, hogy az Isten akarata, hogy ők gójok ellen
erőszakot követnek el, ahol gój a héber szó a nemzsidóra." (NY Daily News, 1994.
február 26., 5. oldal).
Yitzhak Ginsburg rabbi elmondta: "Észre kell vennünk, hogy a zsidók és a gójok
vére nem ugyanaz a dolog." (NY Times, 1989. június 6., 5. oldal).
Yaacov Perrin rabbi ezt mondta: "Egy millió arab nem ér fel egy zsidó
körmével".(NY Daily News, 1994. február 28., 6. oldal).
Talmudi dogma: A nemzsidók nem emberek. A Talmud kifejezetten meghatározza, hogy
mindazok, akik nem zsidók, azok nem emberek, hanem állatok, és különösen
hangsúlyozza, hogy a gójok nem származnak Ádámtól. Néhány részt mutatunk be
erről a témáról.
Kerthoth 6b. A felszentelési olaj használata. Rabbijain azt tanították: Aki a
felszentelési olajat jószágra vagy munkaeszközökre önti, az nem bűnös. Aki azt
gójokra vagy halottakra önti, az nem bűnös. A jószágra vagy munkaeszközökre
vonatkozó szabály helyes, mert az van írva: "Az emberi (héberül ember = Adam)
húsra ne öntsük" [Exodus 30:32]; jószág vagy munkaeszköz nem ember [Adam].
"Szintén a halált illetően [érthető], hogy az kivétel, mert a halál után a
testet holttestnek hívják és nem embernek [Adam]. De miért van a kivétel a gójok
esetére; ők nem esnek az ember kategóriába? Nem, mert az van írva: 'Ti birkáim,
legelőm birkái emberek vagytok [Adam] (Ezekiel 34:31). Titeket embernek [Adam]
hívlak, de a gójokat nem hívják embernek [Adam].'"
Az előző részletben a rabbik a mózesi törvényt vitatják meg, amely megtiltja a
felszentelő olaj emberekre kenését. A vitában a rabbik álláspontja az, hogy a
felszentelő olajat lehet gójokra kenni, mivel azok nem emberek. [szószerint:
Adam].
Yebamoth 61a: Azt tanították: Igy R. Simeon ben Yohai azt állította [61a], hogy
a gójok sírjai a vallás szerint nem tisztátalanok egy ohelre (aki a sír mellett
áll vagy ráhajol), mert azt mondja: "és ti, birkáim, legelőm birkái emberek
vagytok [Adam] (Ezekiel 34:31). Titeket embernek [Adam] hívnak, de a
bálványimádók nem emberek [Adam]".
A Mózesi törvény azt mondja, hogy egy emberi holttest vagy egy sír érintése
tisztátlanná teszi azt, aki megérinti azt. De itt a Talmud azt tanítja, hogy ha
egy zsidó egy gój sírját megérinti, az nem lesz attól tisztátlan, mivel a gójok
nem emberek [Adam].
Baba Mezia 114b: "[Rabbah] azt mondta neki: Nem vagy pap? Miért állsz a
temetőben? Azt felelte: A mester nem tanulta a tisztaság szabályait? Mert ott
azt tanítják: R. Simeon ben Yohai azt mondta: A gójok sírjai nem tesznek
tisztátalanná, mert az áll az írásban: 'Ti birkáim, legelőm birkái emberek
vagytok [Adam] (Ezekiel 34:31). Csak ti vagytok emberek [Adam]."
"Egy zsidó pap állt a temetőben. Amikor megkérdezték, hogy miért áll ott, hiszen
az nyilvánvalóan sérti a Mózesi törvényeket, azt felelte, hogy ez megengedett
dolog, mivel a törvény csak azt tiltja, hogy a zsidók emberi [Adami] sírokkal ne
kerüljenek kapcsolatba és ő egy gój temetőben áll."
Mivel a Bibliai bizonyíték szövege (Ezekiel 34:31) melyet a fenti három
talmudszöveg ismétlődően idéz, valójában nem bizonyítja, hogy csak a zsidók
emberek, nyilvánvaló, hogy a Talmudi bölcsek, akik a fenti képtelenségeket a
gójokról beírták, már gójellenes rasszisták vagy ideológusok voltak, akik
kétségbeesett kutatásuk során arra, hogy állításukat bizonyítsák elferdítettek
egy régi bibliai szöveget hogy vakbuzgóságukat igazolják.
Berakoth 58a: R. Shila elrendelte, hogy egy embert megkorbácsoljanak, akinek egy
egyiptomi asszonnyal volt viszonya. Az ember a kormányhoz fordult panaszával: A
zsidó között van egy ember, aki a kormány engedélye nélkül ítéleteket hoz. Egy
tisztviselot küldtek az eset kivizsgálására. Az megkérdezte: Miért korbácsoltad
meg azt az embert? Az ezt válaszolta: Mert annak egy döggel volt viszonya.
Azt kérdezték tőle: Van rá tanúd? Azt felelte: Van. Éliás erre ember formában
lejött és tanúbizonyságot tett. Azt mondták neki: Ha ez így van, akkor a
büntetés halál. Azt felelte: Mivel minket elüldöztek országunkból, nincs jogunk
halálos ítéletet hozni. Tégy vele, amit akarsz.
Míg az ügy vizsgálata folyt, R. Shilah felkiáltott: 'Uram, minden hatalom a
Tied. [Krónikák könyve, 29:11]. Mit mondasz? - kérdezték tőle. Azt felelte: Azt
mondom: Legyen a mindenható áldott, aki földi királyságát a mennyeihez hasonlóvá
tette és téged hatalommal ruházott fel és az igazság tisztelőjévé tett.
Azt mondták neki: Aggódsz a kormány becsületéért? Egy botot adtak neki, és azt
mondták neki: Te lehetsz a bíró. Amikor kiment, az az ember [a vádlott - a
fordító] azt mondta neki: A mindenható csodákat tesz a hazugokért?
Azt felelte: Nyomorult! Nem dög a nevük? Ez áll írva: 'Akiknek húsa dögök húsa'
(Ezekiel 23:20).
Észrevette, hogy az ember meg akarta a kormány képviselőinek mondani, hogy ő
dögöknek nevezte őket. Azt mondta: Ez az ember egy üldöző és a Tóra azt mondja:
Ha valaki téged meg akar ölni, állj fel előbb és öld meg őt. Így a bottal
agyonütötte a vádlottat. Aztán ezt mondta: Mivel itt velem csoda történt, meg
fogom azt magyarázni."
Az olvasó elnézését kérjük, hogy az előző Talmudi badarságot olyan hosszan
idéztük, de legjobb teljesen idézni, hogy romlottsága látható legyen. Amellett
hogy Éliást lehozza az égből, hogy egy gój bíróságot becsapjon, a Talmud azt
tanítja, hogy a gójok valójában állatok, így Shila rabbi és Éliás egyáltalán nem
hazudott. Azt is tanítja, hogyha bárki, akár egy zsidó ember leleplezi a Talmudi
tanításokat gójok előtt, az halált érdemel, mert a leleplezés a gójokat
feldühíti és a zsidók elnyomását okozza.
Az Ezekieli szentírásrész itteni idézete a Talmudban megtévesztő, mivel a rész
nem bizonyítja, hogy a gójok állatok. Az Ezekieli részlet csak azt mondja, hogy
vannak egyiptomiak, akiknek nagy nemiszervük van és erős a kipárolgásuk. Ez
semmi módon nem bizonyítja, vagy akár csak sugallja, hogy a biblia az említett
egyiptomiakat állatoknak tekintené. Újra, a Talmud meghamisítja a Bibliát torz
értelmezésével. Más Talmudrészek, amelyek Ezékiel 23:02-ra ilyen rasszista módon
utalnak: Arakin 19b, Berakoth 25b, Niddah 45a, Shabbath 150a, Yebamoth 98a.
Továbbá Sanhedrin 37a eredeti szövege csak a zsidó életek megmentéséről állítja,
hogy az Istennek tetsző cselekedet. (Hesronot Ha-shas, Krakkó, 1894).
Mózes Maimonides: A kiirtás ügyvédje
Most a Talmud utáni kommentátort, Rambamot (Mózes Maimonides) fogjuk
megvizsgálni. Ez a nagyrabecsült 'bölcs' azt tanította, hogy a keresztényeket el
kell pusztítani. A judaizmusban neki igen nagy tisztelet jár:
"Mózes Maimonidest a zsidó történelem legnagyobb titkosítójának és filozófusának
tartják. Gyakran gyengéden Rambamnak nevezik neve kezdőbetűi után: Rabenu Moshe
Ben Maimon, 'Rabbink, Mózes, Maimon fia'." (Maimonides alapelvei, szerkesztette
Aryeh Kaplan, Union of Orthodox Jewish Congregations of America, 3. oldal.)
Ezt tanította Maimonides (Rambam) az emberi élet megmentéséről, különösen a
keresztények és gójok életének megmentéséről, vagy akár zsidókéit, akik a Talmud
'isteni sugallatának' ellent mertek állni:
"Maimonides, Misnah Tóra, (Moznaim Publishing Corporation, Brooklyn, New York,
1990, Chapter 10, angol nyelvű kiadás, 184. oldal): "Ennek megfelelően, ha egy
bálványimádó (gój) sodródik le a folyón vagy fuldoklik, ne segítsünk neki. Ha
látjuk, hogy életveszélyben van, ne mentsük meg az életét." A Misnah Torah
Feldheim kiadása 1981-bol ugyanezt állítja.
Miután Maimonides figyelmeztet arra, hogy egy zsidó kötelessége egy fuldokló
vagy veszélyben levő gój nem megmentése, informál bennünket a zsidók Talmudi
kötelességeiről keresztényeket illetően és olyan zsidókat illetően, akik
tagadják a Talmudot. (Maimonides, Misnah Tóra, 184. oldal.)
"Mitzvah (Vallási kötelesség) a zsidó árulók (minnim és apikorsim)-ok kiirtása
és leszállításuk a rombolás gödrébe, mivel nehézségeket okoznak a zsidóknak és
az emberek elhajlását okozzák Istentol, mint a Nazáreti Jézus tette
tanítványaival együtt, úgymint Tzadok, Baithos és tanítványaik. Korhadjon el a
gonoszok neve."
A zsidó kiadó kommentárja Maimonides megelőző fejezetéről állítja, hogy Jézus a
'min' (többesszám: minnim)-re példa.
A kommentár szintén állítja, hogy Tzadok tanítványait úgy tartják számon, mint
akik tagadják a Talmud tanításait, és akik az írott törvényeket helyezik előnybe
(Ótestamentum).
Maimonides alapelvei szerint (5. oldal) Maimonides "12 évet töltött azzal, hogy
minden határozatot és törvényt kikeressen a Talmudban és azokat 14 rendszerezett
kötetbe foglalja. Ezt a munkát 1180-ban fejezte be és Misnah Tórának nevezte, a
Tóra törvényrendszerének."
A Misnah Tóra egy más részében azt tanítja Maimonides, hogy a gójok nem emberek.
"Csak az ember és nem a munkaeszközök tudnak tisztátlanságot átvinni... Egy gój
testének árnyéka nem tartalmaz tisztátlanságot... Egy gój teste nem tud
tisztátlanságot átvinni. Ha egy gój megérint, szállít vagy árnyékot vet egy
holttestre, az olyan, mintha nem került volna vele kapcsolatba."
"Mihez hasonlít ez? Olyan mintha egy vadállat érintett volna meg vagy árnyékolt
volna be egy holttestet. És ez nem csak a holttestek tisztátlanságára érvényes,
hanem minden más tisztátlanságra. Se gójok, se munkaeszközök nem érzékenyek a
tisztátalanságra." (The Code of Maimonides, 10 kötet, fordította Herbert Danby,
Yale University Press, New Haven, 1954, 8-9 oldal).
Schindler listájának talmudidézete
A Talmud (A Babilóniai Talmud) Sanhedrin 37a szövege az emberi élet
megmentésének a kötelességét a zsidó emberéletekre szukíti le.
A Héber cenzori hivatalról szóló könyv, amelyet zsidók írtak, (Hesronot
Ha-shas), megjegyzi, hogy néhány talmudszöveg a következő általános kitételt
használja:
"Aki egy emberi életet kiolt, az olyan, mintha az egész világot összetörte
volna. És aki megment egy emberi életet az olyan, mintha az egész világot
mentette volna meg."
Hesronot Ha-shas kimutatja, hogy ezek nem az eredeti Talmud hiteles szavai. Más
szavakkal, az előző általános előadás nem a Talmud hiteles szövege és így
például ez az általánosított változat, amelyet Steven Spielberg filmjében,
Schindler listájában a Talmudhoz rendelt (és amely a film mottójaként szerepelt
a hirdetésekben és a plakátokon) egy rászedés és olyan propagandát csinál, amely
a Talmudnak emberi mázt kölcsönöz, ami pedig valójában alapjaiban rasszista és
soviniszta gyűlöletirodalom.
A hiteles eredeti Talmud szöveg azt állítja, hogy "Aki egyetlen Izraeli életet
megmenti, az olyan, mintha az egész világot megmentette volna". (az Izraeli
hangsúlyozva!). A hiteles Talmud csak a zsidó élet megmentését szentesíti.
Zsidó csalás és titkolódzás
Az ortodox rabbik reakciója olyan dokumentációkra, amelyek a Talmud rasszizmusát
és gyűlöletét írják le, az egyszerű pimasz hazudozás, a Talmud Baba Kamma
113a-jának megfelelően, amelyik azt tanítja, hogy egy zsidó használhat
hazugságokat egy gój megtévesztésére.
A Simon Wiesenthal Center, egy többmillió dolláros rabbinikai propagandaközpont
megbízta Daniel Landes rabbit 1995-ben annak tagadásával, hogy a Talmud a
gójokat nem tartja embereknek. "Ez teljes ostobaság" mondta o. Mi a bizonyíték?
Az ő szava természetesen.
A hazudozásnak a 'gójok megtévesztésére' régi hagyományai vannak a judaizmusban.
Vegyük például a 13. századbeli Talmudvitát Párizsban Nicholas Donin, egy
kereszténységhez konvertált zsidó - aki Hyam Maccoby szerint jól ismeri a
Talmudot - és Yehiel rabbi között. Yehielt nem fenyegette halál, testi sértés,
börtön vagy büntetés. Ennek ellenére pimaszul hazudozott a vita során.
Amikor Donin megkérdezte, hogy a Talmud támadja-e Jézust, Yehiel tagadta ezt.
Donin, a héber tudós tudta, hogy ez nem igaz. Hyam Maccoby, a vita 20-ik
századbeli zsidó kommentátora így védi meg Yehiel hazudozását:
"A kérdést föl lehet tenni, a kérdés az, hogy Yehiel tényleg azt hitte-e, hogy a
Talmud Jézust nem említi, vagy ezt, mint egy találékony trükköt használta
kétségbeesett helyzetében. Biztosan megbocsátható a rabbi kegyes csalása,
amelyben maga nem hitt azért, hogy védekezzen egy ilyen zsarnoki eljárásban,
amelyben két vallási kultúra állt szemben." (Judaism on Trial, 28. oldal).
Így igazolják ma azt, hogy a zsidók tagadják azt, hogy a Talmudban gyűlölködő
szövegek vannak. A zsidó hazugságra használt fantáziadús szó az 'igazol' szó és
úgy gondolják, hogy ez megbocsátható, míg a zsidó könyvek vizsgálata, ha azt
keresztények végzik, 'zsarnoki eljárás'-nak minősül. A zsidó támadások az Új
Testamentumra természetesen nem minősülnek 'zsarnoki eljárásnak'. Csak a Talmud
bírálata keresztények által 'zsarnoki eljárás', amelyre a zsidó védők válasza a
hazugság.
(Ez nem minden zsidó emberre igaz. Dr. Israel Shahak a héber egyetemről egy
egész könyvet írt 'Zsidó történelem, zsidó vallás', amely a zsidó vallásos
írások, mint pl. a Talmud gój és keresztényellenességét bizonyítja.)
Az ADL (Anti Defamation Liga - valójában zsidó érdekvédelem - a fordító) vagy a
Wiesenthal sokat hazudik és tagadja pl. azokat a tényeket, amelyeket ez az írás
részben eredeti talmudszövegek alapján, részben a zsidók legnagyobb
talmudszakértőjéként elismert Maimonides írásai alapján mutat meg.
1994-ben Tzvi Marx, a Jeruzsálemi Shalom Hartman intézet alkalmazott oktatási
osztálynak az igazgatója figyelemre méltó módon elmondta, hogy hogyan adtak ki
régebben a zsidók két szöveget: az egyik szöveg a hiteles talmudszöveg volt,
amelyet a Talmudiskolák használtak a zsidó ifjúság tanítására, a másik, a
cenzúrázott és javított kiadást pedig a hiszékeny gójok rendelkezésére
bocsátották nyilvánosan megvásárolhatóan.
Marx rabbi azt mondja, hogy Maimonides könyvének nyilvánosan megvásárolható
változatában Maimonides az mondja, hogy aki embert öl, az törvényt sért. De,
Marx rabbi hangsúlyozza, hogy ez csak a cenzúrázott és javított szövegben van
így, az eredeti szövegben csak az 'aki egy izraelitát megöl' verzió áll.
(Tikkun: Kéthavi zsidó kritika, 1994. május-június).
Hesronot Ha-shas, a zsidó könyv ("ezt távolították el a Talmudból" William
Popper, a zsidó könyvek cenzúrája, 59. oldal) fontos ebből a szempontból.
Hesronot Ha-shas-t 1989 a Sinai kiadó Tel-Avivban újra kiadta. A Hesronot
Ha-shas azért különösen értékes, mert kinyomtatja mind az eredeti
talmudszöveget, mind a később megváltoztatott vagy kivágott részt és a
hamisított szöveget, amelyet a gójoknak, mint hitelest eladnak.
Popper (59. o) azt mondja, hogy nem mindig cenzúráztak hosszú részeket, sokszor
csak egyes szavakat hagytak ki... Gyakran ezekben az esetekben más változtatási
módszert alkalmaztak mint az elhagyást és belevevést. Például az angol Soncino
változat fordítói a héber gój szót különféleképpen fordítják mint pl. 'pogány,
Cuthean, egyiptomi, bálványimádó', stb., de valójában ezek mögött mind a gój szó
húzódik meg. A Talmud Soncino kiadásának 5. lábjegyzetében áll: 'Cuthean
(Szamaritciai) itt az eredeti gój helyett van betéve'.
A farizeusok alapvető félreinformálási gyakorlata az az, hogy tagadják a
rasszista Tamudrészek létezését amelyeket mi idéztünk azt állítva, hogy ezek
'antiszemita kitalációk'.
1994-ben a 80 éves dowageri hölgyet, Jane Birdwoodot őrizetbe vettek és
elítéltek egy angliai törvényszéken, mert egy röpiratot terjesztett, 'A
legrégebbi gyulölet' címmel, amelyben azt a valóságnak megfelelő állítás volt,
hogy a Talmud tartalmaz gój és keresztényellenes részeket. A gondolatbűnözési
perben, amelyről az US médiák nem számoltak be, a vád tanúja egy rabbi volt. A
rabbi folyamatosan tagadta, hogy a Talmudban gój és keresztényellenes részek
vannak, és a rabbi 'presztizse' miatt az idős hölgyet 3 hónapi börtönre és 1000
dollár büntetésre ítélték.
Dr. Israel Shahak művében, 'Zsidó történelem, zsidó vallás' és Bernard Pick
'Jézus a Talmudban' 57-es 105-16 oldal), mindketten alátámasztották a gyűlöletet
és a rasszizmust, ami a Talmudban található. Azok a zsidók, akik tagadják a
tényleges Talmudi tartalmat, azok hazudnak.
'Zsidó-keresztény' válasz a Talmudra
Sem a modern pápák sem a protestánsok modern vezetői sem bizonygatták, hogy a
Judaizmus rabbijai tagadják a Talmudban levő rasszizmust és a gyilkos gyűlöletet
a gójok és keresztények iránt. Ellenkezőleg, a keresztények vezetői arra
buzdították a keresztényeket, hogy becsüljék meg és támogassák a Talmud
követőit. Emiatt világosnak kéne lenni, hogy ezek a katolikus és protestáns
vezetők Jézus Krisztus legrosszabb árulói a földön ma. (Máté 23:13-15, I. Thess
2:14-16; Titus 1:14; Lukács 3:8-9; Rev. 3:9).
A nemzsidók 'szemét'
Továbbá nemcsak a keresztényeket, de minden faj nem-zsidóit is szemétként
tartják számon a Talmud tanítói, mint pl. a Habad-Lubavitch alapítója Shneur
Zalman rabbi. Ezt a zsidó újság, a New Republic vizsgálta meg: "... van valami
erőteljes irónia Habad újmessiási általánosságaiban, az ő küldetésében a
gójokhoz. De a legkellemetlenebb ezek közül, ahogy Habad nyílt, sot rasszista
módon megveti a gójokat."
"...Középkori zsidó teológusok, hogy a legfontosabbakat említsük, a 12. századi
Spanyolországban élt költő és filozófus, Judah Ha-Levi és a legendás Judah Loewe
a 16. századbeli Prágában, a zsidó kiválóságot fajilag akarták meghatározni és
nem lelkileg. Ezt a látásmódot, amely szerint valami veleszületetten
felsőbbrendű a zsidókban, a legszélsőségesebb formájában Shneur Zalman Lyadyból
rehabilitálta. A Lubavitcher Hasidism alapítója azt tanította, hogy a zsidók és
gójok lelkének a lényege különböző, hogy csak a zsidó lelkében van az isteni
életerő."
"A gójokról Zalman azt mondta: A gójok lelke teljesen más és alacsonyabbrendű.
Teljesen gonoszak mindenféle megváltható tulajdonság híján." Következésképpen
Shneur Zalman rabbi tanításainak a gójokra vonatkozó része változatlanul bántó.
Anyagi javaik szemétből származnak. Valójában saját maguk is szemétből
származnak, ezért is vannak többen, mint a zsidók, mert a pelyva mennyisége
mindig nagyobb, mint a magé. Minden zsidó születésétől fogva jó, minden
keresztény születésétől fogva rossz."
"Továbbá a gójoknak az a jellemzése, hogy alapvetően rosszak, mind lelkileg,
mind biológiailag alacsonyabbrendűek a zsidóknál, semmi módon nem lett
felülvizsgálva Habad későbbi írásaiban." - The New Republic, 1992. május 4.,
valamint Roman A. Foxbrunner, Habad: The Hasidism of Shneur Zalman of Lyady
(Northvale, New Jersey, Jason Aronson, Inc., 1993) 108-109 oldal.
Az USA kormánya megalapítja a Talmudi bíróságokat. Reagan, Bush és Clinton
kormánya, az oktatás megszépítő álneve alatt (pl. House Joint Resolution 173 and
Public Law 102-14) megvetette az olyan igazságszolgáltatási rendszer alapját,
amely Shneur Zalman Habadi követőjének, Rabbi Menachem Mendel Schneersonnak az
elvein alapul. Ezek a törvényszékek állítólag Noé törvények alapján hívják
össze. (A bálványimádás eltiltása Noé szerződése alapján.) Noé törvényeinek
Talmudi értelmezése alapján Jézus imádása tilos, mivel az bálványimádást
jelentene. (Alan Unterman, Dictionary of Jewish Lore and Legend, p. 148), minden
gój az USA-ban 'gertoshav' állapotban lenne (resident alien = ott lakó
külföldi).
Az amerikai adófizetők anyagilag támogatják az ún. "U.S. Holocaust Múzeumot"
Washington, D.C.-ban. Ez egy másik jele az új államvallás fokozatos
terjedésének. Ebben a "Holocaust Múzeum"-ban semmiféle nyoma nincs a zsidó
kommunisták által 1917 után folyamatosan elkövetett holokausztról keresztények
ellen Oroszországban és Kelet-Európában. A múzeum kizárólag a 'zsidó
szenvedésre' összpontosít. A cionista zsidók arabok ellen elkövetett
holokausztja Libanonban és Palesztínában 1948 óta nincs bemutatva a 'Holocaust
Múzeum'-ban, amely inkább, mint egy zsinagóga működik, mint egy objektív
történelmi információs gyűjtemény.
A zsidó törvény értelmében a keresztényeket ki kell végezni
Izraeli tóratudósok a következőképpen döntöttek:
"A tóra tartalmazza, hogy a Jövendő Világban minden népnek helye lesz. De nem
minden vallásos gój érdemli meg az örök életet erkölcsileg, ha vallásukat
tekintjük. Amíg a keresztények általában elfogadják a héber bibliát, mint Isten
igazát, sokan közülük (azok, akik Jézus ún. isteni voltát elismerik), azok
bálványimádók a Tóra szerint, halállal büntetendőek és biztosan nem fogják az új
világot élvezni.(Izraeli Mechon-Mamre weboldal, 1999. augusztus 7, Hayyim Vital
St., Jerusalem, az elfoglalt Palesztína. "Mechon Mamre: tóratudósok egy kis
csoportja Izraelben...").
[Megjegyzés: mi megőriztük és kinyomtattuk az Izraeli Mechon-Mamre Tóratudósok
állítását, ahogy azt a
http://www.mechon-mamre.org/jewfaq/gentiles.htm web oldal tartalmazta 1999.
augusztus 7-én, arra az esetre, hogyha a tartalmát megváltoztatnák és később
tagadnák hogy a fenti állítás ott létezett.]
Zsidó babonák
Nem véletlen, hogy a Talmud elismert kiadása a babilóniai Talmud. Ahogy a
keresztények, akiket júdaizáló papjaik és pápáik félrevezetnek, mind nagyobb
számban olvassák el zsidó rabbik írásait azért, hogy 'tisztán' értsék meg az
Ótestamentumot, tudatlanul néznek a titkos műbe. A judaizmus a farizeusok
vallása és Babiloni apai öröksége, amelyből a zsidóság Talmudi és a
Kabbalisztikai hagyományai származnak. Az ortodox zsidóság másik szent könyve a
Kabbala tele van csillagászati tanításokkal, jövendőmondással, gemátriával,
szellemidézéssel és démontannal. Ennek a könyvnek a címlapja egy ortodox zsidót
ábrázol, aki éppen bűneit adja át egy csirkének, amelyet a feje fölött forgat.
Ez egy káros babona.
Az izraeli dávidcsillag valójában nem csillag, hanem egy titkos hatágú test, a
'férfi yantrája', amelyet a 14. századbeli Csehországban társítottak a
kazárokkal. (A helytelen nevű Izrael államot 1948-ban alapítottak a zsidó
kommunisták és az ateista cionisták szövetségében, a döntő ENSZ elismerést a
szovjet diktátor, Joseph Sztálin adta.)
A keresztényeknek kinyithatja a szemét, ha egy Hasid zsidó területet Purim
idején meglátogatnak és megfigyelik a groteszk Halloweenszerű ugrándozást. Noha
Purim ünnepe Eszter könyvén alapul, mint alapművön, a zsidók a gyakorlatban úgy
ünneplik Purim ünnepét, mint egy tivornyát.
Ortodox rabbik átkozódnak, varázslóknak képzelik magukat, azt hiszik, hogy
hatalmuk nagyobb Istennél, miután Sefer Yezriah-ot (egy Kabbalisztikus csodák
könyvét) tanulmányozták. Keresztény emberek Babilóniai pogánysággal üzérkednek,
ha a judaizmus rabbijaira hallgatnak.